lördag, mars 02, 2013

What´s up?

Här händer inte mycket idag. Dottern har fotbollsmatch. Jag tittade ut och såg att snön föll vågrätt och ba "nä, jag går inte på den matchen idag". Typ första gången det har hänt, att jag inte går och tittar fastän jag har tid. Men jag vill verkligen inte gå ut. Och det är bara en träningsmatch. Så, nu har jag ursäktat mig tillräckligt. Jag är en god mor ändå.

Har ätit en gul frukost och tagit på mig mustaschtröjan. Ska tvätta och läsa bok. Det blir bra det.

  

Vad gör ni?

4 kommentarer:

  1. Hardcorestädat, tvättat 200 kilo tvätt, köpt blommor, gjort plankan.

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Har hittat hit via Spader Madame!
    Ja, du är en god mor ändå!!!! Träningsmatcher räknas väl inte....???
    Läsa bok låter trevligt. Jag gör ...... ingenting! BF för ovanlighetens skull och njuter av ett tyst radhus.
    Trevlig lördagkväll till dig!

    SvaraRadera
  3. Soffan, Esset, Junior med kompisar och jag. Min högst efterlängtade lördagskombo.

    SvaraRadera
  4. Librarybeth: Bra jobbat! Jag har också tvättat järnet, fick för mig att tvätta täcken och kuddar. Ångrade mig mitt i, men det var så dags ;)

    Cina: Hej och välkommen, kul att du hittat hit! Ibland är det verkligen jätteskönt att göra ingenting :) Hoppas du också har en skön lördagskväll!

    Spader Madame: Bästa!

    SvaraRadera