lördag, mars 02, 2013

Köpstoppet

Köpstoppet gick verkligen strålande. Jag har inte köpt nånting i februari. Tittat lite, men inte handlat. Hade tatueringen som en stor utgift, men annars zip zero nada. Klappar mig själv på axeln.

Fast jag tror att februari är en tacksam månad att ha köpstopp i. Vinterkläder vill man inte ha och vårkläderna har inte riktigt kommit än. Det jag tyckte var bra var att jag reflekterade lite när jag surfade runt. Hur gärna ville jag ha det jag tittade på? Behövdes det? Var det ett impulstänk? Nyttigt. Ska försöka ha med mig det i fortsättningen. Men nu måste jag klicka hem den här snygga tröjan ;)

4 kommentarer:

  1. Både jag och dottern har lärt oss massor under den här månaden - att tänka till och fundera lite och inte bara köpa direkt. Det tänker jag fortsätta med :)

    SvaraRadera
  2. hedgehog: Precis! Försöka komma ihåg det i fortsättningen. Inte bara klicka. För åtminstone för mig är det klickandet som är alldeles för lätt. I butik hejdar jag mig mer.

    SvaraRadera
  3. Du är för go. Och duktig! Heja heja.

    SvaraRadera
  4. My mind: Heja heja! Hoppas Berlin visar sig från sin bästa sida <3

    SvaraRadera