tisdag, mars 05, 2013

Heltid

Har börjat jobba heltid nu, dag två idag. Får jag bara sova hyfsat på nätterna så funkar det. Igår gick faktiskt jag och sonen och la oss samtidigt. Han hade öht nån slags mönsterdag igår. Tandläkaren, Mini, kontaktpersonen och sen gick han till gymmet. Kom hem vid nio, pratade om sin träning, åt massor och gick och la sig. Jag blir alldeles konfunderad. Men glad också såklart. Bara så ovan.

Dagens halsband.
Från Scooter - de var ju jättepoppis förut.
Finns de ens nu?

9 kommentarer:

  1. Mönsterdagar är bradagar som man behöver, allihop!
    Känner igen det där, att man blir lite fundersam istället för att bara glädja sig över de dagarna.
    Fint halsband!!!!

    SvaraRadera
  2. Coolt halsband! Så roligt när det fungerar! Hoppas att det håller i sig!

    SvaraRadera
  3. Cina: Visst är det lustigt, det där att man raskt börjar oroa sig istället för att bara glädjas? Dumt, vi borde passa på att vara glad när tillfälle ges. Speciellt om det inte är så ofta ;)

    Fliselin: tack! Jaa, hoppas det kan vara ett tag nu!

    SvaraRadera
  4. Håller med övriga...och tröjan...älskar gråa tröjor! Och sova, det är guld det.

    SvaraRadera
  5. Låter ju helt fantastiskt, hoppas det fortsätter så bra!

    SvaraRadera
  6. My mind: Grått är flott! Och sömn är det bästa. Tillsammans med mat och träning. Han tränar nu också, yey :)

    Frida: Jaa, det hoppas jag så mycket! :)

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna för att det blir fler dagar som i går. :-)

    Och vilket snyggt halsband! Jag älskade Scooter och har nog en del därifrån i gömmorna. Men inget sånt där snyggt halsband.

    SvaraRadera
  8. Oh vad härligt!!

    Mycket snyggt halsband oxå...

    SvaraRadera
  9. Katarina: Tack <3 Jag har inte använt halsbandet på evigheter, hittade det verkligen i gömmorna. Kul när det fortfarande funkar :)

    mis(s)match: Tackar för båda delarna :)

    SvaraRadera